Projektek

A Mobilissimus Kft. a mobilitás széles palettájáról kínál tervezési, stratégiaalkotási, együttműködési, kommunikációs és tanácsadási tevékenységeket. Az alábbiakban mutatjuk be kiemelt projektjeinket.
Az Innovációs és Technológiai Minisztérium megbízásából a NIF Zrt. közösségi tervezés keretében készítteti el Eger Megyei Jogú Város közlekedésének tehermentesítése érdekében a várost elkerülő közút tanulmánytervét és környezeti hatástanulmányát, a k...
Tovább »
A CIVITAS program az Európai Unió kezdeményezése, melynek célja, hogy kapcsolatok jöjjenek létre a városi közlekedés problémáinak megoldásában élenjáró európai városok között. Ennek érdekében pályázati lehetőséget nyújt előremutató közlekedési megold...
Tovább »
A Budapest Fejlesztési Központ megbízásából a Mobilissimus-Értékterv konzorcium készíti a Budapesti agglomerációs kerékpárforgalmi hálózatfejlesztési stratégiát (Kerékpáros kertváros), melynek célja, hogy az agglomerációban javuljanak a kerékpározás...
Tovább »
Nyíregyháza Megyei Jogú Város Önkormányzata elkötelezett volt amellett, hogy a helyi autóbusz-közlekedést megújítsa, és erre a Mobilissimust kérte fel. A cél a hálózat, a menetrend és az utastájékoztatás teljes megújítása volt. A koronavírus járvány...
Tovább »
A budapesti agglomeráció módváltást segítő parkolásfejlesztési koncepciója A következő évek tervezett fejlesztései között kiemelt helyet foglalnak el a Budapest környéki elővárosi vasutak nagyívű beruházásai. A tervezett magas szolgáltatási színvonal...
Tovább »
A fenntartható városi mobilitástervezés az Európai Unió városi közlekedéstervezési koncepciója. A fenntartható városi mobilitási tervek (Sustainable Urban Mobility Plan – SUMP) támogatása már A városi mobilitás cselekvési terve (2009) intézkedései kö...
Tovább »
Mátészalka Szabolcs-Szatmár-Bereg megye keleti felének legfontosabb városa. Vonzása, az általa nyújtott szolgáltatások létfontosságúak több mint 120 000 ember számára, ami a város méretéhez képest jelentős. A város ennek a szerepnek meg is tud és meg...
Tovább »
Dynaxibility4CE A mobilitás új formái, például az összekapcsolt és automatizált vezetés vagy a mobilitás mint szolgáltatás (Mobility as a Service, MaaS) elmossák a mobilitási alternatívák klasszikus definícióit. Ezeknek az új mobilitási trendeknek a...
Tovább »
Háttér A városok vannak leginkább kitéve a forgalmi dugók, rossz levegőminőség és magasabb zajkibocsátásból eredő környezetterhelésnek. A városi mobilitásból ered a közúti közlekedés szén-dioxid kibocsátásának 40%-a, és a közúti balesetek 69%-a. Anna...
Tovább »
INTERREG EfficienCE   Az EfficienCE együttműködési projektet az Interreg CENTRAL EUROPE program finanszírozza, melynek célja a régió szén-dioxid-kibocsátásának csökkentése. A legtöbb közép-európai város kiterjedt közösségi közlekedési rendszerrel ren...
Tovább »
The energy transition in Central and Eastern Europe: The business case for higher ambition A nulla szén-dioxid-kibocsátású gazdaságra való áttérés Közép- és Kelet-Európa számára jelentős lehetőségeket kínál a jobb egészségügyi állapot és életminőség,...
Tovább »
Várhatóan néhány év múlva megújul a Budafoki út belső szakasza. Ehhez első lépésként készül egy döntéselőkészítő tanulmányterv, amelynek kidolgozása során a tervezők az érintett lakók és használók aktív bevonására törekednek. A BKK Budapesti Közleked...
Tovább »

Oldalak