Projektek

A Mobilissimus Kft. a mobilitás széles palettájáról kínál tervezési, stratégiaalkotási, együttműködési, kommunikációs és tanácsadási tevékenységeket. Az alábbiakban mutatjuk be kiemelt projektjeinket.
A városok világszerte számos kihívással néznek szembe: a klímaváltozás, a tiszta és egészséges lakókörnyezet biztosítása, illetve a megfizethető és biztonságos energia kérdései mindenhol égetőek. A problémák egy része a közlekedés területén keletkezi...
Tovább »
Szentendrén, a Vasvári Pál utca és Fürj utca sarkán megépülő katolikus kétcsoportos bölcsőde és négycsoportos óvoda mobilitási koncepciója a leendő intézmény mobilitási környezetbe illesztését és ezzel összhangban a környező Csicserkó domb területfej...
Tovább »
A CoolCo’s – Cooling Corners and Corridors, vagy magyarul hűsítő sarkok és folyosók a 21. századi városok két fő kihívását célozza meg: a növekvő társadalmi egyenlőtlenségek és az éghajlatváltozás hatásai. A hőhullámok egyre intenzívebben és hosszabb...
Tovább »
A CE4CE együttműködési projekt célja, hogy a körforgásos gazdaság elvét bevezesse a közösségi közlekedési ágazatba is, ami által kevesebb hulladék keletkezik, javul a hatékonyság, illetve csökken az ágazat ökológiai lábnyoma is. Ez a kihívás különöse...
Tovább »
A NXTLVL („NeXTLeVeL”) Parking (NLP) projekt által kezelt fő kihívás a hatékony, környezetbarát és fenntartható városi mobilitás szélesebb körben történő alkalmazása. A projekt általános célkitűzései közé tartozik többek között a személygépjármű-hasz...
Tovább »
Közép-Európa területét egyenlőtlen közlekedési kapcsolatok és mobilitási lehetőségek jellemzik a régiók között, illetve régiókon belül a városi és a vidéki, periférikus területek között. Az elérhetőség javítására igyekszik megoldást találni a DREAM_P...
Tovább »
Szentendre Város Önkormányzata megbízásából a Mobilissimus készítette el a Vasúti villasor és környéke forgalomcsillapítási koncepcióját. Szentendre kertvárosi részeinek egyik legnagyobb problémája a jelentős átmenőforgalom, ami miatt az egyébként ní...
Tovább »
A megyei kerékpárforgalmi főhálózati terv célja, hogy felmérje a megye és környezete kerékpáros közlekedésének a helyzetét: meglévő hálózatot és annak állapotát, kerékpáros forgalmát, kerékpározhatóságát, a kerékpáros közlekedést akadályozó tényezőke...
Tovább »
A Central European Active Mobility Lab (Közép-európai Aktív Mobilitási Labor, CEAML) projekt célja a közlekedési ágazat szén-dioxid-mentesítésének előmozdítása Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában. Ez komoly kihívást jelent a visegrádi régió...
Tovább »
Egy kerékpárforgalmi hálózati terv feladata, hogy felmérje a település és környezete kerékpáros közlekedésének a helyzetét: kerékpáros forgalmát, kerékpározhatóságát, a kerékpáros közlekedést akadályozó tényezőket, és ezek alapján javaslatot adjon a...
Tovább »
Veszprém fenntartható városi mobilitási terve (Sustainable Urban Mobility Plan) 2017-ben készült el. A város közlekedése átalakulóban van, a korábbi, egyértelműen személygépkocsira épülő közlekedés számos téren már nem fenntartható itt sem. A város v...
Tovább »
Szeged biciklis város, kiváló a közösségi közlekedés és az önkormányzat is sokat tesz a fenntarthatóságért, mégis, az országos viszonyoknak megfelelően Szegeden is egyre több az autó és egyre többen használják, még a közösségi közlekedéssel egyébként...
Tovább »

Oldalak