Újból napirenden a dugódíj

A Jazzy Rádió reggeli műsorában (a Millásreggeliben) Ekés András, a Mobilissimus ügyvezetője arról beszélt, hogy Budapesten és környékén a növekvő motorizáció mellett jóval nagyobb a kereslet, mint amit a közúthálózat elbír, és nem lehet cél fenntartani ezt az állapotot. Az időről-időre felmerülő behajtási díj része lehet a megoldásnak, de több szempontból érzékeny eszköz, és mindössze egyetlen elem a mobilitásszabályozás palettáján. Ahhoz, hogy ilyen eszközök hatékonyan alkalmazhatók legyenek, fejlesztésekre van szükség, elsősorban a közösségi közlekedés terén, valamint Budapestet és agglomerációját együttesen lefedő közlekedésszervezést és szolgáltatási kínálatot kell létrehozni.

Itt lehet meghallgatni 40.36-tól: https://millasreggeli.hu/podcast/dugodij-hr-sikloernyo/

Greenpath_partnermeeting_in_berlin_photo_by_ITL
A GreenPATH projekt partnerség október 14. és 16. között a berlini EUREF Campuson egyeztetett. A helyszín példaként szolgál a megújuló energiára és a fenntartható mobilitásra való átállásban Németországban. A találkozót a projektben részt vevő partne...
Tovább »

2024. november 07.
Zöld
2024. október 17-én, a „Minden fát a maga gyümölcséről ismernek meg” című hibrid konferencián került sor a Katolikus Pedagógiai Intézet (KaPI) és a Pázmány Péter Katolikus Egyetem (PPKE) megbízásából a katolikus oktatási intézmények számára kidolgozo...
Tovább »

2024. október 24.
dream_pace_bkk_hir_001
Változtatás nélkül osztjuk meg projektpartnerünk, a BKK hírét az Interreg Central Europe által finanszírozott Dream_Pace ​projektben, amelynek célja a közösségi közlekedési hálózatok elérhetőségének javítása, igényvezérelt közlekedési megoldások stra...
Tovább »

2024. október 10.