Van-e alternatíva Budapest közlekedésében?

Miért vannak dugók Budapesten és a bevezető utakon, és mi lenne a valódi megoldás? Mit okoznak a közelgő beruházások, mint a Lánchíd, az Alagút vagy a Blaha Lujza tér felújítása, és mi változik az átépítés után? Van-e előremutató szemlélet ma Budapest közlekedésében? Többek között ezekre a kérdésekre kereste a választ Baló György műsorában Orosz Csaba, a BME docense, Király Dávid várospolitikai szakértő és Ekés András, a Mobilissimus Kft. ügyvezetője.

Vonzó középiskolás campus, amely a kerékpárra és a közösségi közlekedésre építene Székesfehérváron. Van egy kis mobilitástervező cég Budapesten, amelynek tagjai elhatározták, az általuk oly sokat hangoztatott szemléletformálást a gyakorlatban ültessé...
Tovább »

2018. július 24.
Tanulni jöttek Szegedre a PROSPERITY projekt fenntartható városi mobilitástervezési továbbképzésének résztvevői, melynek során külföldi és hazai mobilitási szakértőktől ismerhettek meg számos európai jó gyakorlatot, praktikus fogást és a fenntartható...
Tovább »

2018. július 04.
Nagy lakossági érdeklődés kísérte a Zalaegerszeg közösségi közlekedéssel nem feltárt területeire szervezett kisbuszos bejárást, a Zerge első útját. A Gálafej, Toposháza és az Ebergényi út térségében tervezett igényvezérelt közlekedés megalapozására s...
Tovább »

2018. június 15.