Újból napirenden a dugódíj

A Jazzy Rádió reggeli műsorában (a Millásreggeliben) Ekés András, a Mobilissimus ügyvezetője arról beszélt, hogy Budapesten és környékén a növekvő motorizáció mellett jóval nagyobb a kereslet, mint amit a közúthálózat elbír, és nem lehet cél fenntartani ezt az állapotot. Az időről-időre felmerülő behajtási díj része lehet a megoldásnak, de több szempontból érzékeny eszköz, és mindössze egyetlen elem a mobilitásszabályozás palettáján. Ahhoz, hogy ilyen eszközök hatékonyan alkalmazhatók legyenek, fejlesztésekre van szükség, elsősorban a közösségi közlekedés terén, valamint Budapestet és agglomerációját együttesen lefedő közlekedésszervezést és szolgáltatási kínálatot kell létrehozni.

Itt lehet meghallgatni 40.36-tól: https://millasreggeli.hu/podcast/dugodij-hr-sikloernyo/

A POLIS Hálózat éves konferenciáján, Brüsszelben mutatkozott be a ZERGE, Zalaegerszeg igényvezérelt kisbuszos szolgáltatása. Az előkészítésről, kihívásokról és az első hetek tapasztalatairól Ekés András, a Mobilissimus ügyvezetője tartott előadást. A...
Tovább »

2019. november 27.
A Jazzy Rádió reggeli műsorában (a Millásreggeliben) Ekés András, a Mobilissimus ügyvezetője arról beszélt, hogy Budapesten és környékén a növekvő motorizáció mellett jóval nagyobb a kereslet, mint amit a közúthálózat elbír, és nem lehet cél fenntart...
Tovább »

2019. november 25.
A 2019. november 6-án reggel 10-kor tartott sajtótájékoztató után útjára indult az első igényvezérelt kisbusz Zalaegerszegen, a ZERGE. A ZERGE buszok elindításának célja, hogy olyan területeken is elérhető legyen a közösségi közlekedés, ahol a közelb...
Tovább »

2019. november 06.