Van-e alternatíva Budapest közlekedésében?

Miért vannak dugók Budapesten és a bevezető utakon, és mi lenne a valódi megoldás? Mit okoznak a közelgő beruházások, mint a Lánchíd, az Alagút vagy a Blaha Lujza tér felújítása, és mi változik az átépítés után? Van-e előremutató szemlélet ma Budapest közlekedésében? Többek között ezekre a kérdésekre kereste a választ Baló György műsorában Orosz Csaba, a BME docense, Király Dávid várospolitikai szakértő és Ekés András, a Mobilissimus Kft. ügyvezetője.

A Magyar CIVINET 2021. február 24-én tartotta meg 19. találkozóját, mely az elmúlt néhány eseményhez hasonlóan a virtuális térben zajlott. A Szemléletformálás és kommunikáció a városi közlekedésben címen megtartott félnapos webináriumon hat előadás j...
Tovább »

2021. március 17.
Mobilitás mint szolgáltatás (MaaS) és fenntartható városi mobilitástervezés címmel új tematikus útmutató jelent meg magyarul, a SUMP Útmutató második kiadásához kapcsolódó kiadványok egyikeként. Bemutatja a MaaS koncepcióját és azt, hogy miért fontos...
Tovább »

2021. március 16.
A SUNRISE (Sustainable Urban Neighbourhoods Research and Implementation Support in Europe, azaz Fenntartható városrészek kutatása és a megvalósítás támogatása Európában) projekt keretein belül megvalósuló forgalomcsillapítási intézkedések március ele...
Tovább »

2021. március 12.